Behålla dom bästa och slänga bort dom andra!

2012-01-20 @ 00:25:44
Idag har varit en rolig dag.. not.. skolan var bara dryg.. Jag har känt mig sur, irriterad, besviken och sårad hela dagen.. Och detta pga en sak som hände i skolan.. Men sen efter skolan så åkte jag till Alunda för att boka tid för klippning och färgning, jag besökte även biblioteket en snabbis. Alltid lika trevligt att träffa lilla Diana! :) <3
Efter mitt lilla besök i Alunda så begav jag mig till Gimo och träffade Alex, Frida och Klas :) Blev en mycket trevlig och mysig kväll med film, mys och trevliga människor! :D Sen blev det hem och fixa stallet och plocka in hästarna själv då mamma jobbade ikväll. :) Sherry var inte alls fin i benet idag.. idag visade hon även att det gjorde ont när jag klämde och kände lite.. inte alls bra! Grejen är att hon inte ens är halt :s men ändå så har hon ont nu.. Aja får väl bli ett vet. besök snart igen då.. Men iaf, nu sitter jag här men borde sova för länge sen! Så nu får det faktiskt bli sängen!
Godnatt!
PUUUSSS

-Idag har jag insett att det är dags att rensa upp lite bland mina vänner..
Dax att plocka ut och behålla dom bästa och slänga bort dom andra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0