18år ung!

2012-01-30 @ 20:24:57
Idag fyller man 18år då :D 
Inta fan känner man sig vuxnare bara för att man fyllt 18 och är myndig x) Men skönt äre, kommer kunna lösa in mina Trisslotter själv från och med nu :D och förhoppningsvis kanske folk kommer sluta kalla mig "liten" och "lilla flickan" (Y) ^^

Har idag haft en riktigt toppen dag, har varit hur glad som helst hela dagen :D vilket var länge sen sist..
Har ridit både Ella och Moritz idag :) Båda var superfina men det finns ingen bättre känsla än när hästen man ridit in och håller på att utbilda själv går så klockrent som Ella gjorde idag :'D Ibland glömmer man bort att hon bara blir 5 i år och bara är riden kontinuerligt i ett halv år :') Jag är så stolt över henne!

Aja nu ska jag måla naglarna röda och lyssna på ännu lite mer musik! Musiken som i daxläget spelas ur mina högtalare är John Mayer låtar och det är pga Alex :o
Hare bäst!
PUUUSSS


Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis! :)



Jättefin blogg! :)

2012-01-30 @ 21:34:59
URL: http://heztliiiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0