Energin bakifrån framåt (Y)

2012-02-08 @ 22:22:59
Imorse hade vi Psykologi lektion men filmen vi skulle kolla på funkade inte så vi fick sluta kl.9 och kolla på filmen på egen hand ist :) Så jag satte mig och pluggade VDL (växt- och djurliv) ist hela förmiddagen sen blev det ut i stallet och rida två fina hästar och sen in och plugga igen :) så nu är jag helt klar med VDL-uppgifterna och ska upp och duscha strax :)

Ella var fin idag, dock sparkade hon bakut i varje fattning och den ena sparken gick rakt upp i min rygg... så nu har jag lite lagom ont i ländryggen :/ hoppas det släpper tills imorrn (Y)
Moritz var pigg som satan men efter en stund var han också fin :)
Red båda två väldigt mycket med bara sitsen och jobbade för att få energin bakifrån framåt och att de skulle vila på steget och efter en stund så fick jag det jag letade efter så är väldigt nöjd med båda idag :)

Aja nu måste jag dra, lillebror har gjort blåbärspaj så nu ska jag tjocka mig sen blir det duschen sen sängen ^^
Hare bäst!!
PUUUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0