Kristendomsprov... SPY!!!

2012-02-27 @ 22:15:24
Igår var jag och hoppade 80 och 90 på Moritz i Gimo :) Jag är supernöjd med grundomg. i 80, såg avstånd till alla hinder och kom bra på allt, sen kom omhoppningen.. jag stressade och hittade nästan inga bra avstånd osv.. vi kom nära på vissa hinder men jag är nöjd ändå, han hoppade som en klocka (Y) Att sen 90 vart en total ryttarkatastof... vet inte vad jag höll på med.. red gjorde jag då inte iaf! jag såg INGA avstånd alls... eller jo till första sen var allt borta... Min ponny är så jäkla grym som räddade mig varenda gång vi kom fel! hoppade bara grunden där (även fast vi var felfria) bara för att jag red så sjukt dåligt.. Men jag är så sjukt nöjd med min lilla Prins! :D Sen var det två flickor som provred honom efter också, vi får väl se vad som händer med det (Y)
Film kommer snart!

Idag har jag haft Kristendomsprov... jag skulle kunna spy på det! HATAR DET..!!!  menmen jag svarade på alla frågorna så borde få ett G iaf (Y) eftersom vi hade prov så slutade vi tidigare, jag var hemma vid 15.15 idag (Y) :D så jäkla skönt! Jag låg och lästen en bok fram till 17 då gick jag ut i stallet och mockade (den boxen som mamma inte redan hade mockat) och red Ella :) hon var lite stel i munnen och när jag kom hem så såg jag att hon var röd i munnen så kollade hennes tänder.. AJAJ jag skulle dö om jag hade så vassa tänder! så det får bli bettlöst tills hennes tänder är raspade! Moritz fick vila idag, kände inte för att ge mig ut och skritta när han ändå rör sig lika mycket i hagen. det är ju glansis överallt ändå så kunde inte gå ut och gå med honom heller.. men tror han är glad över lite vila. Jag är iaf det,, FYSATAN vilken träningsvärk jag har efter hoppningen igår xD HAHA lagom pinsamt! lite ringrostig sådär.. menmen det blir bättre när isen försvinner, då ska jag fan ut och springa som bara satan!! Imorrn har vi en föreläsning med Emmas brorsa som är polis och hundförare (:

Oj vad detta inlägg blev långt... Men nu ska jag sova!
Ni får hare bäst!
PUUUSSS

Älskade bebis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0