Gran Torino, förkylning och nysningar..

2012-02-22 @ 23:33:23
Dagens frukost bestod av detta ^^ dagen efter födelsedagar är alltid bäst!

Innan frukosten blev det utsläpp av hästarna sen efter den satte sig jag och lillebror och kollade på Gran Torino med underbara Clint Eastwood som huvudperson (för andra gången) så jag kunde göra min psykologiuppgift. Filmen är riktigt bra så den rekommenderar jag till ALLA! Efter det så har jag suttit hela dagen med att försöka gör min dumma uppgift... kom ingenstans på hela dagen,, fattade liksom inte vad jag skulle skriva och när jag väl gjorde det så visste jag inte hur jag skulle få ner det jag hade i huvudet på pappret.. men nu har jag skrivit 453ord och har bara kommit halvägs av det jag har i huvudet (Y)

Det har regnat hela dagen idag... plus att jag har blivit förkyldare.. så hästarna fick vila idag, men imorrn så ska jag rida en häst innan jag åker till stan och en efter jag varit i stan :) Vad jag ska göra i stan imörra får ni veta då ;) Jag får iaf sällskap av fina och underbara Sofie! :D
Idag har inte bussarna gått pga isgatan som blev när det började regna.. så hoppas verkligen på att dom går imorrn!!

Jag ringde till sjukvårdsupplysningen idag för att fråga vad mina nysningar kunde vara eftersom jag har nysit konstant i 2dagar nu.. svaret jag fick var "kan förmodligen vara allergi mot djur eller pollen".. FUCK HELLER!!! jag vägrar bli allergisk!! -.-'' men nu börjar det likna mer "vanlig" förkylning.. som tur är! hoppas jag blir frisk snart igen.

Menmen nu måste jag fortsätta med min uppgift som ska in senast imorrn (på morgonen) :)
Hare bäst!
PUUUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0