Äkta männsikor, Fan bästa serien på länge!

2012-02-20 @ 00:40:08
Idag fick Moritz gå ett lite intensivare pass på 30min. :)  eftersom jag inte har någon ridbana och åkern har 30cm blötsnö på sig så fick det bli fram och tillbaka längst vägen :) Satte gougen på honom, först fäste jag den i ett par tyglar så jag kunde reglera själv hur mycket jag ville att den skulle verka men eftersom Moritz är så sjukt drygt smart ibland så kom han på hur han skulle komma undan arbete ändå.. så då satte jag fast den som en gouge ska sitta och satan vad sur han blev när han insåg att han inte skulle komma undan den här gången xD men satan så fiiiin han blev :D kunde verkligen få med bakkärran ordentligt idag (Y) kunde ju inte rida så hårt idag eftersom det var snorhalt på vägen men blev alla gångarter och lite växlingar mellan kort och normal, får se om det är bättre imorrn och om jag då även kan testa på att trycka på och öka :)

Efter ett lyckat pass på Moritz så fick det bli in till datorn och lata en stund, skulle gjort filmer men glömde bort det ^^ Ella har ju trampat av sig ena framskon så hon har nu vilat i sen tisdags,, och eftersom jag var hos pappa förra helgen så vilade hon då också så vi får se hur rolig hon är att ha och göra med imorrn efter att hovis varit här och skott henne x) får nog bli lina och en stunds longering ist för ridning ^^
Sen när mamma kom hem så drog hon och jag till Österby och lappade, fick lite välbehövlig motion! dock började det snöa på slutet vilket inte var lika roligt..

Sen efter det har jag kollat på den bästa serien på jäääävligt länge!!! ÄKTA MÄNNISKOR!! Så sjuuuuukt jävla grym serie! går på SVT1 på söndagar kl. 21.00. Ett måste att kolla på!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0