Trevlig eftermiddag med Fridus och Alex :)

2012-02-02 @ 23:44:29
Idag har jag gått i skolan. lika sag dag som alla torsdagar är.. hade typ inget att göra.. Blää
Efter skolan åkte jag till Gimo och umgicks med Fridus och Alex :) Mycket trevligt! men glömde göra/ta med saker som var viktiga.. så typiskt mig!..
Aja nu ska jag sova för imorrn blir det upp 05.30 och duscha och sen blir det skola till 15.00 sen blir det till syrrans lägenhet och hänga en stund, sen ner på stan och umgås med Alex en stund sen blir det fixa oss inför en kväll ute på Krogen med syster M, Syster S och Arvid och några godingar till :D kommer bli awesome!
Hare bäst! Godnatt och Sovgott
PUUUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0