tappsko...

2012-02-15 @ 13:26:19
Började dagen med att rida Moritz, satan vad pigg han var,, ville inte göra det jag sa utan han skulle bara galoppera hela tiden xD men han fick jobba i trav tills den blev bra sen fick han gå i galopp. vi jobbade på att gå avslappnat i form med mycket energi bakifrån utan att kämpa emot handen hela tiden och efter en stund gick det rätt bra både bortåt och hemåt längst vägen :) Sen hade jag tänkt göra lite samma sak med Ella men det fick jag hoppa över då hon hade trampat av sig höger framsko... så hon fick en ordentlig rykt ist, borstade igenom man och svans ordentligen och ryktade henne så hon glänste! det var jätte skönt tyckte hon :P
Men nu ska jag plugga massor...
Hare bäst!
PUUUSSS

en sommarbild från en sommardag med underbara vänner får pigga upp detta inlägg lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0