Slutrubrikat..

2012-02-25 @ 18:13:14
Idag har jag putsat och fixat allt tills imorrn då jag och lille Moritz åker till gimo och hoppar lite klubbhoppning, blir två små rundor på 80 och 90 :) Han är hur pigg som helst så det kommer nog bli roligt ;p vid tretiden åkte jag till Marie och red Tindra, hon var lika duktig idag som igår och vi gjorde samma saker som igår också, hoppas av och på, red i skritt och trav och svängde och gjorde halter :) super duktig häst!

Mina små pluttar fick vila idag, Moritz för att han ska hoppa imorrn och Ella för att jag inte kände för att ge mig ut på ett självmordsförsök i stormvädret x) Hon har hoppat och skuttat som vet inte vad i hagen idag så tror hon överlever! Nu ska jag sätta mig och plugga Religion... har Kristendomsprov på måndag -.-'' HATART!!!
Ni får hat så bra! jag ska försöka överleva kvällen (Y)
PUUUSSS

Åhh vad jag vill göra om det! Älskade underbara Fridus! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0