Seg skoldag som avslutas med en shuppingrunda i stan (Y)

2012-02-09 @ 16:12:36
Just nu sitter jag i skolan och fördriver tid. Ska strax stänga av datorn och gå ut på stan och shuppa lite :D medans jag väntar på Elaine som ska köpa kakor av mig vid kvart i fem :) Idag har jag gått i skolan,, har varit som en vanlig torsdag.. seeg som faan! Vi hade labb på Jensen mellan 10 och 11, vi brukar ha mellan 10 och 13 men nu har de tyligen krympt vår tid så vi fick klara oss på en timme.. idag gick det men det kommer det inte göra dom andra gångerna!menmen skolans problem..
Efter det var det lunch,, fick bli pannkakor på Fröjas sal, MUMS! Sen har jag suttit och gjort fysik hela eftermiddagen,, åh vad roligt... NOT! Hatar fan fysik nu.. -.-' pga vår sämsta lärare..

Aja snart blir det stan en stund sen blir det pappas jobb och plugga lite mer fysik medan jag väntar på att få åka hem :) Sen blir hem och ha en lugn och skön kväll i skogen hos pappa (Y)
Men nu måste jag dra Tjao!
PUUUSSS

Vill va liten igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0