Proppmätt!!!

2012-02-17 @ 20:57:48

Dagen började med matte till halv tio sen håla och lunch som spenderades med Alex och Hanna ute på stan och det blev Max till lunch :) Väldigt trevligt! Efter det hade vi fysikgenomgång och typ lektion till två sen tog jag och Hanna bussen tio över två, eftersom mamma hade kundbesök hos ingen mindre än Andrés mamma i harg (dog lite när jag fick veta det, inte heller första gången hon är hos någon jag känner xD) så gick jag till Farmor och umgicks med henne en stund och såklart som alltid så fick jag supergod mat när jag kom dit :D när mamma kom och hämtade mig så åkte vi och handlade ingredienser till dagens middag, så sen vi kom hem vid sex så har vi hållit på med maten :) och nu är jag supermätt...

Resterna av dagens underbara middag :D


Och nu har vi SPORTLOV i 1,5 vecka :D såååååå skönt!!
Måste dra nu!
PUUUSSS


Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha ja tiden går fort ibland ,jag kommer ihåg dig bara från när du gick i knutby typ.

Samma här! kram

2012-02-17 @ 21:58:48
URL: http://smajlish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0