Möblerat om på väggarna! (Y)

2012-02-02 @ 00:38:18
Idag har jag haft min första Psykologi lektion hemifrån :) det gick toppen, tom bättre än i från skolan då jag kan koncentrera mig bättre när jag är själv och får lyssna på musik, så när vi under den sista timmen av lektionen skulle sitta själva och jobba med diskussionsfrågor så dunkade jag spotify (Y) Efter det så blev det lunch och sen ut och rida hästisarna! Jobbade galoppen på båda, Ella fick gå på åkern och galoppera på volt, vilket är sååååå jobbigt enligt henne, men på slutet gick hon riktigt bra :D Moritz red jag ut och galopperade på, han tyckte vi skulle gå i fälttävlanstempo xD satan vad han låg på och ville öka hela tiden! vi jobbade även på byten i varannat och efter en stund så lyckades vi göra 4st utan att kasta oss iväg i bytena och öka takten. Är supernöjd med båda!
Efter det har jag städat rummet och möblerat om litegrann på väggarna, är riktigt nöjd med resultatet faktiskt :)
Vad tycker ni?


Före!


Efter!


Det är inte klart än då jag ska sätta upp mina födelsedagspresenter från Maria också :) så det kommer en lite bild på det också när allt är klart :)
Men nu ska jag sova, klockan ringer 05.30 imorrn för att jag ska hinna duscha efter morgonfodringen..
Hare bäst! Sovgott
PUUUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0