Krogpremiär! :D

2012-02-04 @ 23:28:52
Igår var det Krogpremiär för min del :D
Jag åkte först ut till Alunda och hämtade mitt paket med kläder från Bubbleroom.se :D sen blev det in till syrrans lägenhet i stan och fixa mig sen drog jag ner på stan och träffade Alex en stund och Bella var ocså med, Mysigt! efter det blev det middag hos syster och förfest med trevliga människor! Sen blev det Etage vid halv 11! Mycket trevligt och roligt hade vi :D Etage hade inte riktigt min smak på musik,, de har typ karaokebar och det var inte många av dom som sjöng som överhuvudtaget kunde sjunga.. menmen jag är nöjd över min krogpremiär iaf!

Idag kollade jag, systrarna x2 och Arvid på Nanny McPhee (2an) och drack cola och åt chips, väldigt mysigt tidsfördriv! efter det begav jag och Siri oss hemåt, var hemma vid halv 6, då började jag gå igenom min garderob och rensa/städa ur den :) Har en rätt stor hög på golvet med kläder som jag inte ska ha kvar xD Borde gjort detta för LÄÄÄÄNGE SEN!! och jag håller fortfarande på med städningen av garderoben. :)

Bilder på de nya kläderna från Bubbleroom kommer sen! Nu ska jag få Janne att sätta upp min spegel, som han skulle ha gjort för typ 1,5månad sen.. Ska även möblera om lite mer på väggarna :) Bilder på det kommer också sen!
Jag har även livemusik från älskade lillebror som sitter och sjunger och spelar på sitt rum (vilket är granne till mitt) :')
Aja ni får ha det så bra!
PUUUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0