Helgen och Dagen!

2012-02-13 @ 16:45:06
I helgen har jag varit hos pappa, väldigt skönt och lugnt som vanligt! (Y) I lördags var vi till Vändel för att fira min kusin Marcus som fylde 20år i söndags :D jag var typ döds mätt,, Cornelia bakar ALLTID en massa goda kakor och tårtor som man inte kan låta bli att äta! ^^ i fredags sov jag hos Alex, blev en väldigt trevlig filmkväll :) Alltid lika mysigt att vara där!

Idag hade vi först mentorstid med NV2, vi diskuterade hur vi ska göra på Studenten nästa vår. Efter det var det Svenska,, vi klippte vår film om svordomar. Efter lunch var det en föreläsning med UF (Ungt företagande) och sen slutade vi vid typ 14. efter det så försökte jag leta upp min rektor för att snacka med honom om det underbara fina mailet jag fått idag :D men.. han hade åkt hem :( så får göra det imorrn! Så jag gick till Darkwell och bestälde tid till att pierca mig :D Yeah snart blir det äntligen av! som jag har längtat!
Just nu sitter jag i Syster M´s lägenhet och kollar på när Arvid lagar middag :P han vill inte ha någon hjälp så jag får sitta och kolla på... vi skulle plugga Körkortsteori men har inte blivit så mycket av det, vi gick och handlade ist ^^ Menmen syster borde komma hem snart! Efter maten blir det nog antagligen åka hem och fixa stallet och skriva Svenskauppgift..!
Aja See Ya!!!
PUUUSSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0