Dejt med sängen!

2012-02-15 @ 00:46:44
Idag har det ju varit Alla hjärtans dag,, dagen började bra med en glad och hyffsat pigg Pim :) första lektionen bestod av ett studiebesök på Evolutionsmuseets Zoologiska avdelning, vilket var väldigt intressant, sen bar det av till skolan för att gå igenom lite andra saker i VDL sen lunch :) Dagens lunch blev Potais och Purjolökssoppa på Fröjas Sal (Y) MUMS!! Efter det hade vi Svenska B, dom i min grupp redigerade vår Svordomsfilm så då passade jag på att gå till rektorn och prata lite, känns skönt att ha allt lite mer klart för mig! Sen gick jag tillbaka till lektionen och hjälpte de övriga i min gupp med redigeringen,, sen blev det filmvisning! och SATAN vad jag garvade XD trodde jag skulle dö när jag såg Mickis, Johannas och Hannas film!! XD SJUKT KUL!

När jag sen satte mig på bussen till Alunda för att åka hem så ringde jag Siri för att säga vilken tid hon skulle va i Alunda för att hämta mig. men när jag kom till alunda tror ni hon var där då eller?... såklart inte.. så jag köpte 3 wienerbröd och gick upp till bibblan och väntade efter att jag försökt fått tag på henne i 20min utan att lyckas.. när hon sen väl kom så visade det sig såklart att hon hade somnat och vaknat sent och sen hade hon glömt mobilen hemma.. menmen tillsist kom jag hem och då var det bara ut i stallet och mocka och sen har jag suttit här resten av kvällen och gjort min Svenska B-uppgift om Minoritetsspråk :) jag hann klart så jag är nöjd! SÅ idag fick hästarna vila...igen....vilket inte var tänkt eftersom jag hann med en tidigare buss...men aa sånt är livet. imorrn har jag ingen Psykologilektion så kommer kunna rida direkt på morgonen och sen plugga och sen åka till Marie och rida Tindra igen :D saknar den lilla krabaten och såklart Marie också!



Menmen nu håller ögonen på att slockna av sig självt så nu får det bli en dejt med sängen! :* :$ 
Hare bäst!
PUUUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0