Dagens sysselsättning (Y)

2012-02-07 @ 20:32:46

Idag har jag varit hemma från skolan,, vaknade med ont i huvudet, snorig, slem i halsen och fick lock för öronen när jag svalde.. Inte alls kul så stannade hemma.
Idag har jag inte gjort så mycket, borde pluggat mer än jag gjort!.. menmen ska sätta mig och göra klart Växt- och Djurlivs uppgifterna nu. Men först blir det måla ett lager baslack på naglarna (Y)
Ella fick gå longering idag, hyyyper häst! snacka om att bli rädd för massa vanliga saker bara för att få bli rädd och kunna busa och visa upp sig xD knäppa häst!

Imorrn är det Psykologi lektion vid datorn mellan 8.30 och 11 sen blir det ut i stallet och rida och fixa allt där sen får vi se om jag åker till Pappa imorrn eller om jag åker dit på Torsdag-lördag ist :) på Lördag blir det nog film kväll och sova hos Alex :) Mysigt!

Jag funderar på att ha en frågestund från imorrn till söndag.. låter det intressant?

Dagens Outfit:
* Mälarprofil Tjocktröja
* Klassbyxorna från 9an ("Stoor" längst låret)
* Polarn o Pyret t-shirt (under så syns inte)


Kommer ett till inlägg med bilder på kläderna från Bubbleroom.se och en bild på spegeln :D
Hare bäst!
PUUUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0