Vi hade kul iaf!

2012-12-16 @ 22:10:19
Igår skulle det bli utgång med bästaste Bella m.fl. men det blev inte riktigt som vi hade tänkt oss ;p
Fick skjuts av bästa Jack till stan där jag mötte upp Bella, Emil och Jesper sen begav vi oss till Bellas polare för förfest, vi hade det rätt trevligt där, hade rätt roliga samtal i köket om rätt sjuka saker ;p hahah
sen fixade dom taxi ner till stan och väl där nere,, så hittar bella inte sitt leg så efter att ha vänt upp och ner på både henne och hennes väska ute på stan så begav vi oss till Donken där vi vände på allt en gång till, utan framgång, men kul hade vi ändå ;D Hon tyckte vi andra tre skulle gå ut utan henne men nä det kom inte på frågan, alla eller ingen är mitt motto :) så efter en timme eller så på donken så fick jag skjuts hem av bästa Jack, den grabben är alldeles för snäll kan jag lova :')
Men nu ska jag gå och pressa ett till glas juice sen blir det till att kolla på Not Another Teen Movie.
Ha det bäst pojkar och flickor!
XOXO Pim
 
Btw jag måste tacka pojkarna och flickan för en otrolig rolig kväll igår trots allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0