Veterinärbesök

2012-12-13 @ 19:07:59
 
Idag blev det ett litet veterinärbesök med Klippa :) hon har kliat öronen en hel del nu senaste veckan så vi åkte och kollade upp om det va öronskabb och det var det, så nu har hon fått behandling och örondroppar, vi ska behandla alla katterna också för säkerhetsen skull :)
Har suttit och kollat biljetter och sovplats till EM i fälttävlan som går av stapeln 29aug-1sept 2013 i Malmö, jag vill verkligen åka ner så bara att börja spara! :D måste hitta någon att åka med också (Y)
 
Menmen imorrn blir det upp till gävle och skriva sista matteprovet och sen hem igen direkt efter. men nu ska jag kolla på ett avsnitt av Glee innan jag ger mig ut och plockar in hästarna.
ha det bra
XOXO Pim
 
pluggar matte som jag faktiskt förstod (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0