sista..sista..sista..

2012-12-18 @ 13:35:00
Idag har jag min absolut sista Julavslutning, känns overkligt och lite skrämande men ändå så fruktansvärt skönt! :D
Jag har ingen aning om vad jag ska göra efter studenten men jag längtar något fruktansvärt efter att få ta på mig klänningen och mössan och säga hejdå till skolan för sista gången och få mina slutbetyg.
I år har jag haft mitt sista sommarlov och om bara några timmar startar mitt sista jullov, för även om jag kommer ha lov när jag pluggar på universitetet så är det inte samma sak för om jag ska överleva och kunna ha kvar Ella och hennes fölis så måste jag jobba hela tiden när jag är ledig.. sad but true
Snart börjar en av mina favorit lov, Julen står för dörren och därefter väntar Nyår, sen är det bara ta nya tag och kämpa vidare med sista terminen innan studenten :)
Idag har vi lekt massa lekar med lärarna och de andra eleverna på skolan, vi har varit på UTK och haft kul,, dock vet jag inte hur det har gått för oss eftersom det här är ett tidsinlägg men det kommer ett inlägg med hur det gick senare ikväll ;)
Väldigt skönt att vi slutar redan nu medan alla andra slutar på torsdag eller fredag ^^ så jag får önska er andra nu att ni får ett trevligt Jullov sen när ni startar era!
XOXO Pim
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0