Min häst hade väääldigt kul idag -.-'

2012-12-17 @ 17:05:00
 
Idag va Ella verkligen inte på bästa humöret.. ville inte bli fångad så fick hämta henne ute i djupa snön och hon sprang runt och hade jätte kul åt att hon var snabbare än mig och sprang undan så fort jag kom i närheten, men väl inne i stallet skötte hon sig som vanligt, rörde inte en fot, verkligen inte en enda fot när jag lämnade henne lös fullt påklädd i stallgången för att kasta in hunden i huset. men sen va hon lika jävlig igen när vi kom ut och jag skulle upp.. -.- dags för lite uppfostran igen tror jag..! red iaf ut på vallen i snön för att hon skulle få lyfta på benen lite extra, plus att det inte går att rida på vägen nu när det är kramsnö..  skrittade bara runt litegrann och travade några steg, damen har ju en tjockismage att bära på nu så hon tyckte det var lite jobbigt, men lite rätt åt henne efter det hon utsatte mig för i hagen :p hon var iaf trevlig att rida idag vilket va skönt, hade ingen ork alls för att bråka idag.
 
Mamma har dragit till Norge och lämnat mig själv med hästarna till på onsdag,, yeay,, inte så farligt när jag är ledig men imorrn när jag har sista dagen i skolan så blir det lite jobbigare eftersom jag måste fixa utsläppet innan jag åker till skolan,, tur är har Blocher fixat så att vi har mentorstid 10 ist för 8.30 (Y)
Nu tänkte jag ta och fixa något att äta och sen bli5jajklyöuä4154    JAPP DÄR GICK MIN KATT PÅ MIN DATOR... IGEN -.-' dags för uppfostran av henne med tror jag..!
då fortsätter vi där hon avbröt mig.. ..blir det att kolla på Glee eller någon film :)
Ni får ha det så bra så hörs vi :*
XOXO Pim
 
 
Första vintern tillsammans skruttis, 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0