Massor av snööö

2012-12-04 @ 23:21:26
Det har kommit massor av snööö idag :D vi har nog fått 20-30cm pudersnö till (Y) myyyysigt!
 
Idag skulle vi badat på idrotten men det blev förskjutet till nästa vecka vilket inte gör mig någonting då jag hade äckligt ont i nacken imorse när jag vaknade :( har det fortfarande men inte lika hemskt nu.
Hade även utvecklingssamtal med min mentor idag och det va som vanligt, betygen såg bra ut och de flesta lärarna va nöjda med mig (inte kemiläraren men det skiter jag faktiskt i..) och sen pratade vi lite om framtiden och sen om ledarskap och hur jag ska utvecklas som person :) väldigt nöjd med samtalet.

Väl hemma igen så blev den en powernap på 30min efter att jag ätit innan jag begav mig ut till Ella, har snöat hela dagen så det fick bara bli en lite skrittur med lite trav för hon fick snöstyltor direkt pga all nysnö.. men hon var pigg och fin så det gjorde inte så mycket att vi mest bara skrittade :)

Imorrn skulle vi haft djursjukvård på Säva men pga snöovädret som kommer nu i natt så har de valt att skjuta upp det en vecka så vi är lediga imorrn :D Provet Grundkurs i läkemedelshantering "D9-provet" (prov för att få godkännande att ge injektioner på andras djur) är även det framskjutet så i stället för att vi ska göra det nästa onsdag så ska vi göra det 9 januari 2013 ist :) hoppas man kommer ihåg nått då..!

Imorrn blir det en tur på Ella och förhoppningsvis kan jag galoppera några språng och sen blir det kanske att jag åker till Sofie, men på kvällen måste jag plugga till kemiprovet på torsdag..
aja nu ska jag ta och kolla på lite Chuck innan jag sover, vi hörs!
XOXO Pim

Saknade kungen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0