Julshopping

2012-12-20 @ 23:39:56
Idag har mamma och jag varit i stan och shoppat julklappar, bättre sent än aldrig liksom ;p men nu har vi klappar till alla iaf (y) känns helt galet att det är julafton på måndag :s har inte riktigt fått in julkänslan än, julgranen är inte uppe, inget direkt julpynt framme osv osv.. och så är det julafton om bara några dagar, otroligt :0
Blev Max till lunch idag iaf, onyttigt men gott ^^ och jag har nyss ätit tomtegröt till middag och smakade på mammas gräddchokladkola till "efterrätt" :d GOTT!
Nu vet jag inte vad jag ska hitta på,, går ju inte att kolla på film för det är internet alldeles för segt för och jag är för pigg för att sova.. vilket dilemma :0 aja lär hitta på nått snart, får väl hitta nått gammalt hästspel och spela eller nått :p 
Ni får ha det så bra!
XOXO Pim
 
 
Juste igår va vi till Gimo Torg och lyssnade på J.E.M och Awa som sjöng där, lite kul att dom kom till lilla Gimo, visserligen kommer ju Ellie (E:et i J.E.M) från Gimo, men ändå :p (sry för suddiga bilder..)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0