Försöker..

2012-12-19 @ 15:54:48
Japp jag försöker... kolla på film vilket inte går så jäkla bra med vårt supersega internet :( får ladda ett par minuter sen kan jag se 10min av filmen,, om jag har tur,, och sen får jag ladda igen i ett par minuter. är inne på 3e filmen nu(Geek Charming, Starstruck och nu Lemonade Mouth),, att jag ens orkar... måste fan hitta något som kan göra att vårat internet blir snabbare,, 0.20 mbit/s är lite väl dåligt tycker jag!
aja ikväll kommer mamma hem igen, ska bli skönt att slippa vara ensam tjej i huset, jag har fått göra allt som "måste göras".. ska laga mat tills mamma kommer hem också, hade tänkte laga tacospaj :) hoppas jag lyckas ^^
Nu har filmen laddat ett par minuter till så tänkte försöka mig på att kolla igen.
Ha det bra
XOXO Pim
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0