Årets sista resa

2012-12-06 @ 23:00:57
Idag har jag kanske gjort årets sista resa på Upptåget från Gävle, det beror på om jag åker upp på nästa mattelektion eller inte :) Har iaf haft min sista Kemi-lektion idag så ännu en kurs avklarad, känns som om det är kurser man räknar ner och inte dagar fram tills studenten ;o hade iaf prov och en redovisning idag och det kändes bra på båda två, så det känns som ett bra avslut :) Mamma och lillebror kom till stan och hämtade mig för vi skulle leverera lite Newbody-paket på vägen hem.
Plockade in hästarna för en stund sen och höll nyss på att dö av värmeslag för att jag inte orkade ta av mig stallkläderna ^^ hade långkallingar, jeans, mjukisar, yllestrumpor, ylleraggisar och två långärmade tröjor på mig ^^ blev lite varm om vi säger så,,
Nej nu ska jag ta och kolla film och sen sova, blir matteplugg imorrn men ska rida Ella också :)
Ha det så bra
XOXO Pim
 
Årets sista bild från Upptåget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0