Hunger Games, Litteraturhistoria och regn...

2012-04-10 @ 19:12:31
I söndags var jag på bio och kollade på The Hunger Games :) Den var riktigt bra men jag skulle hellre se den hemma i soffan för det blev för rörigt och jobbigt på stora bioduken :) men helt klart värd att se!

Igår umgicks jag hela dagen med Adde, Johanna, Pelle och Anders :) Vi grillade korv i skogen och pojkarna lekte runt som om de var 12 igen ;D Mycket gulligt! Jag hade en väldigt trevlig dag som jag väldigt gärna gör om :)
Sen åkte jag till syster och käkade middag vid 18.20 :) sen var det bara hem och mocka och bandagera hästar och sen duscha och fixa mig för skolan :)

Idag har jag gått i skolan,, från 8.30-11.15 hade vi inspelning av vår film som ska vara ett avsnitt av Lyxfällan :) Vi kom en bra bit iaf, den ska vara runt 30min.. good luck! sen blev det sallad på Coffehouse by George med Bells och Kirri :) blev svinigt mätt :S brukar fan aldrig bli det på bara en sallad... vafan är det här,, krymt magen verkar det som.. :s fast jag har iof gått ner i vikt igen av någon outgrundlig anledning... måste börja bygga muskler snart! Och efter lunch hade vi 2h 45min svenska... litteraturhistoria... Yey vad kul... eller inte! -.-

Eftersom mammi hade varit underbart snäll och mockat så finns det inget i stallet att göra idag förens vid intaget ikväll, och jag fryser som en jag vet inte vad så skiter i att rida Moritz idag då det dessutom regnar ute... -.-' men eftersom jag inte har någon lektion imorrn så får han komma ut på en lite längre tur imorrn på morgonen och sen tror jag att jag beger mig till alunda och umgås med Baltiz under resten av dagen och läser lite dikter och skit från det "lilla" häftet från litteraturhistorian (typ 30sidor..). har ändå inget vettigare att göra imorrn så får bli att tigga lite skjuts av mamma :)

Men nu ska jag krypa ner under en filt i soffan och kolla på någon film på Viasat film-kanalerna (Y)
hare bäst!
PUUUSSS


Juste höll på att glömma... just IDAG är Ellas födelsedag :D hon blir hela 5år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0