trevlig kväll igår,, så länge det varade.. och ett STOORT grattis till Lillebror! ♥

2012-04-14 @ 16:57:14
Igår blev det fest hos Johanna med Adde, Sofie, Mysan, Axel x2, Rickard, Malin, Dansken, Pelle, Walle, Niklas, Per, Filip och en massa massa fler! Trevigt var det ända tills Kumme den jäveln börja dryga.. då blev det slagsmål ist... men det löste sig tillsist även om det blev poliser indragna :) men början av festen var väldigt trevlig!
Sov hos Snutt inatt men blev hämtad av mamma vid 14-tiden :)

För idag fyller lillebror 16år :D GRATTIS!!! Så blir till att fira honom och sen ska man väl åka till pappi, men det är faktiskt så att han får hämta mig här annars skiter jag i det.
Men nu ska jag ta och vika in min rena tvätt och städa rummet litegrann :) btw från och med imorrn tänker jag ha en frågestund fram till nästa söndag bara så att ni vet.
Hare bäst!
PUUUSSS

♥ GRATTIS LILLEN!!!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0