Tråkigare påsklov får man leta efter!...

2012-04-03 @ 16:13:17
Idag har My Andersson varit här och ridit Moritz :) det gick bra. Ella är på bättringsvägen, hon travade runt i hagen imorse men hon lägger inte vikten på benet till 100% men bättre än tidigare. :) Sherry fick behålla sin fina blåa "sko" på sig idag, men ikväll tar vi av den och kollar hur hålet ser ut. hon hade ju trampat in en söm i strålen igår... på torsdag åker vi till Vet. med henne för att kolla hennes högra framben för att se vad som är fel. hon är jämn tjock över hela benet från knät ner till kotan och har fått ett nytt sår med bulle under så som sagt tror vi att det är ett till stygn som är påväg ut... :/

Nu ska jag äta lite för strax kommer Stina från Faringe Sadelmakeri och kollar igenom Moritz hoppsadel och dressyrsadeln :) Sen åker jag nog till syster i Alunda :) får se om jag tar cykeln eller om hon kan hämta mig :)
Har så sjukt tråkigt här ute i skogen helt ensam hemma... och jag kommer inte någonstans heller så känner mig väldigt isolerad från allt och alla.. :( hatar det!

Men nu måste jag dra!
Hare bäst så länge!
PUUUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0