Strålande sol, skjuts hem, årets första skutt över terränghinder och en helt toppen eftermiddag! Kunde inte bli bättre!

2012-04-24 @ 08:04:43
Molnen sprack upp och det blev strålande sol och jag lyckades fixa skjuts hem så min eftermiddag igår kunde inte blivit bättre :D hoppade årets första terränghinder igår, en liten stock så typ 50cm. Ella klippte den som om hon gjort det hela sitt liv (typ 4 gången hon hoppar med ryttare så ryggen) och Moritz hoppade också klockrent :-D underbara hästar! Enda dåliga saken med igår var att Moritz trampade av sig ena fram skon när vi red i skogen "/ menmen bara ringa hovis och sätta på den igen, som tur är hade han inte sönder hoven (y) Men som sagt min gårdag slutade på topp! :-D Just nu sitter jag på bussen till skolan för att ha ett studiebesök på Biotopia.. Vi ska typ spela in fågel läten :s wow vad kul.. eller inte! Hatar biologi!.. Menmen nu ska jag nog sova den sista biten av bussresan :-) Hare bäst! PUUUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0