Snabb repris av helgen.

2012-04-30 @ 10:23:20
I fredags var jag ledig från skolan så då red jag Tindra på morgonen sen åkte jag in till stan och hämtade hem min sålda sadel som jag fick tillbaka. lämnade den på pappas jobb, fick 50kr av honom köpte något att äta och lite godis, gick och satte mig på bryggan vid fyrisån och njöt i solen och käkade godis sen tog jag bussen hem till mamma igen :) När jag kom hem mockade jag sista boxen och hade tänkt rida Ella men det blev typ storm så struntade i det.

I lördags kom hovis och satte på Moritz sin tappade framsko och skodde Tindra. Sen gav jag mig ut och red Moritz, skrittade ut en lite bit på Tindra och red Ella med mamma som gick med Sherry :) Efter det mockade jag och sen åkte jag till Pappi. :) där blev det börja kolla på moppen sen kollade vi på tv.

Igår meckade jag och pappi min moppe så nu går den rätt bra igen :) den kan iaf stå på tomgång utan att dö efter 2sekunder (Y) STORT framsteg! Efter det så satte jag mig och läste lite i Jane Eyre sen blev det lunch sen gav jag mig av ut i skogen och gick runt och kollade staketet på sommarhagen och kom fram till att 8st stolpar behöver bytas och 3st sättas om sen är hagen som ny igen :) så i sommar tänkte jag ha hästarna här under typ 2 veckor (y)

Idag är det VALBORG!!!! men jag har ingen aning om vad jag ska göra under dagen, blir väl som vanligt ridning och sen får vi se.. ikväll blir det iaf grillning hos syster med massa trevligt folk :)
Men nu måste jag dra för pappi ska skjutsa mig till mamma strax.
Hare bäst!
PUUUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0