SM-GULD för Brynäs och 6a för RGB!

2012-04-19 @ 23:53:53
Dagen börjades med att man vaknade upp bredvid hjärtat sen blev det skolan, med 6timmar NV-plugg... Wiho..
nar jag slutade spenderade jag lite tid på stan med bl.a. Ida, Linn och Nicole, mycket trevligt :) Sedan blev det att åka med mamma hem, och när man väl kom hem så var klockan redan halv 7 och sedan gick tiden väldigt fort och poff så var det SM-slutspels dax :D
Och Brynäs vann ju såklart denna match på hemmaplan och allt och eftersom de redan hade vunnit 3 SM-slutspelsmatcher så fick dom ju sitt efterlängtade SM-GULD :D:D:D (först den till 4 vunna matcher av 7 vann hela skiten!) De vann med 2-0 och de underbara målen blev gjorda av Jakob Silfverberg och Ryan Gunderson och båda målen var så sjukt snyggt gjorda!! ;D och nollan hölls av bästa Niklas Svedberg ♥

Och som grädde på moset så kom RGB 6a i första omgången av tre i WC-finalen :D:D:D snacka om underbar dag!!
Denna dag hade inte kunnat vara bättre!! eller jo om jag hade fått fira SM-GULDET med mitt hjärta!! :D Då hade denna dag varit fulländad! :D

Men nu måste jag sova!
Imorrn blir det skola till 11 sedan blir det hem och rida, My kommer och rider Moritz vid 2 så jag ska bara fixa stallet tills dess och se om jag hinner rida Ella innan, hon ska ju bara skrittas i typ 30min så det borde jag hinna :)
Menmen godnatt alla glada!!
PUUUSSS

BTW GLÖM INTE FRÅGESTUNDEN!!!!!



♥ Niklas Svedberg
♥ (Brynäs bästa och snyggaste målvakt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0