Seg måndag...ingen skjuts hem...tråkigt väder...och jag älskar verkligen mitt liv idag!

2012-04-23 @ 14:25:36
Just nu sitter jag i skolan och har religion :) tråååkigt!...  vi kollade på en film om Islam i 50min eller aa jag kollade väl totalt 25min sen sov jag resten.. oups ^^  förmiddagen segades igenom med 2,5h litteratur historia.. också tråååk! Måndagar är fan alltid lika tråkiga.... bara Svenska och Religion hela dagen från 8.30 till 14.30.. :S Blä

Sen vet jag inte om jag kommer komma hem idag heller... får väl åka till farmor eller systrarna ist.. mamma jobbar och glömde köra ner en cykel åt mig och janne jobbar typ också. -.- hatar att bo så långt bort ibland :(   
Menmen får se om jag hinner rida ikväll eller om det blir alldeles för sent, hoppas jag hinner. och så är det skittråkigt väder.... -.-' kan det bli sommar snart!? JA TACK!!!!
Menmen nu måste jag "jobba" vidare de sista 8min :)
Hare bäst!
PUUUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0