Satan så underbart!

2012-04-11 @ 17:39:44
Imorse skrittade jag ut barbacka i 30min på Mr. M och sen red jag igenom honom i trav och galopp hemma på gårdsplanen :) Jobbade mycket med att få honom mjuk och smidig och målet var att han skulle behålla formen hela tiden oavsett om jag bytte varv eller gångart och på slutet gick han riktigt riktigt bra :D Så underbart!

Men nu sitter jag själv i systers lägenhet i Alunda med en flaska Trocadero, två munkar och mysigt sällskap av pälsbollen Mr. B och kollar på Prodject Runway och målar naglarna :D Riktigt trevligt! Längtar tills janne börjar bygga om lillstugan! om det blir av vill säga.. Hoppashoppas! Vill ha något eget snart..!

men nu måste jag måla klart mina naglar (Y)
Hare bäst!
PUUUSSS

Världens finaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0