party osv.

2012-04-01 @ 13:59:02
I fredags var de fest hos underbara Sofie :) riktigt najjs med massa trevliga människor! bör göras om!
igår var det fest hos Bells men vi drack typ inget för vi var så sjukt jävla trötta men eftersom vi var för sega att dra hem så fick vi vänta till halv 2 bussen... menmen jag hade trevligt iaf :) kom hem halv 4 och sov i min egna säng, halv 8 väckte mamma mig för vid 8 bar det av mot Alsike för att provrida en häst åt storasyster :) Inte min smak men den passar syster utmärkt. men nu hade jag tänkt sova någon timme för är sjukt trött och har svinigt ont i halsen... :( menmen det är det värt!

något mindre roligt är att Ella hoppade ut på tre ben från stallet imorse... men nu går hon på den men är halt så där sprack alla mina påsklovsplaner för andra gången... menmen hoppas hon blir bra snart igen!

Men nu ska jag sova!
Natti!
PUUUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0