JÄVLA SKITVÄDER.....! -.-

2012-04-20 @ 17:59:40
Jävla skitväder.... My skulle ha kommit och ridit Moritz idag men eftersom det har vräkt ner snö hela dagen så skippade vi det, hästarna fick vila idag för det har vräkt ner snö hela eftermiddagen.. men det har äntligen slutat nu och övergått till regn ist så förhoppningsvis är snön borta till imorrn! Imorrn ska vi till Edsbro för att provrida en Halvblodsvalack till syster :) Jag tror han kan vara det vi söker men vi får la se :)

Idag har jag varit i skolan och räknat Exponetialfunktioner och läst lite om redoxreaktioner fram till 11 sedan slutade vi och då drog jag hem,, när jag kom hem så läste jag de 12 första sidorna i boken om Jane Eyre sedan somnade jag och vaknade halv 4, det var vääääldigt skönt kan jag lova!! Sedan fick det bli stallet och mocka och eftermiddagsfodra hästarna.
Och Just nu försöker jag hitta något att fördriva tiden med,, har svinigt tråkigt här i skogen.. men jag hittar nog något snart :) Hoppas jag...

Men ha det bäst!
PUUUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0