Idag har varit en väldigt produktiv dag!

2012-04-25 @ 19:10:55
idag har varit en väldigt produktiv dag! började dagen med psykologilektion från 8.30-9.30 för sen fick vi jobba på fritt, men jag gjorde lite av avslutningsuppsatsen vi ska göra nu under 4 veckor framåt sen gick jag ut och plockade sten och ris i "lillhagen" där Tindra ska stå under de första dagarna. Stenplockningen har varit behövlig länge så jag tänkte att det var lika bra att göra det nu när det är en häst som ska gå i den. :) efter det så fixade jag iordning boxen Tindra ska ha, mockade ut lite gammalt spån som låg kvar och fyllde på med ny torv och nytt spån (Y) blev riktigt ljust och snyggt! sen mockade och fixade jag resten av stallet. efter det så tänkte jag att när jag ändå är i gång så kan jag lika bra lägga undan alla vintertäcken och täcken som inte används under sommarhalvåret och plocka fram regntäckena ist. och sen slutade det i att jag städade hela stallet och sadelkammaren :p vilket var vääääldigt välbehövligt ^^ borde gjorts för flera månader sen...
menmen nu är det gjort och stallet är nu rent och prydligt igen (Y) men det är något helt annat än vad jag är,,, känner mig dammig i ansiktet och på händerna trots att jag har tvättat mig flera gånger.. får nog bli en dusch nu för är ändå helt slut så orkar inte göra något annat. :p
sen får det nog bli sega framför tvn tills Marie kommer med Tindra runt 8 :) Ella vilar idag så rider jag imorrn och på fredag ist. på lördag kommer hovis och sätter på moritz tappsko och skor Tindra :)

min dator dampar... shift-tangenten under enter-tangenten vägrar funka så jag måste använda den på andra sidan och det är ju mycket krångligare... :s SKITDATOR!!!

Menmen nu blir det en varm och skön dusch så kommer det kanske en liten bild på Tindra senare ikväll :)
Hare bäst!
PUUUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0