Finns mycket roligare sysselsättning än plugg på ett lov... -.-

2012-04-02 @ 12:56:54

Idag har jag minskat min vänskapslista från 666 vänner till 488 (Y)
Ellis får stå inne idag för hon vill inte riktigt gå på benet så låter henne vara inne och vila :) hon låg liksom ner när jag kom ut halv 10 imorse :/ stackarn!
Men nu blir det ut och fodra henne igen sen måste jag plugga lite psykologi... såklart kommer spotify stå på högsta volym med partymusik för att hålla mitt humör uppe! Skulle mer än gärna göra något annat mycket roligare än det här...

Halsen min börjar bli lite bättre nu så ska göra mig lite mer te när jag kommer in för det hjälpte verkligen ;D
Hare bäst så länge!
PUUUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0