FAAAN OCKSÅ....

2012-04-17 @ 22:27:35
Brynäs förlorade med 3-2.. :( så.. på torsdag blir det en till SM-match fast denna gång på hemmaplan i Gävle så vi håller tummarna att de tar hem det den här gången!

När jag kom hem så red jag ut på Mr. M, red barbacka i bara grimma :) han var fin fast vääääldigt pigg vilket inte är så konstigt eftersom han inte gått på en vecka :) busade och hade sig men inget mer än att jag satt och garvade åt det :P

imorrn blir det psykologilektion 8.30-11 sen blir det ut och rida Mr. M och skritta ut på Ella :) Sedan blir det att åka till älsklingen! Saknar min lilla plutt massor :( sover där till torsdag och sen på torsdag så blir det NV-lektioner hela dagen :)

Glöm inte bort frågestunden!!!!

Men nu måste jag natta hästarna sen blir det nattning av mig också! Så sovgott sötungar!
Hare bäst!!
PUUUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0