En dag med mycket händelser

2012-04-16 @ 07:03:28
I förrgår sov jag hos syster i Alunda och igår satt jag och pluggade och målade naglarna och lite sånt fram till 14 sedan tog jag en lite powernap på 15min i soffan sedan fixade jag mig och gick ut till Ica för där väntade Adde med Johanna, Pelle, Buken, Anders och Niklas. vi åkte runt lite och var bort till Malin och hämtade upp henne och sen drog vi till Gossens och käkade och sen stod vi och snackade med massa polare vid Hörnan sen härjade pojkarna lite och sen drog vi hem till Adde och där spelade pojkarna lite golf,, på åkern i leran (Y) lagom skitig man blev! men pojkarna hade kul :P

Sen när jag kom hem var det bara att kasta i sig lite mat och fixa stallet och sen blev det sängen för min del :)
Men nu måste jag fixa mig till skolan.. Svenska och Filminspelning idag..
Hare bäst!
PUUUSSS

Btw.. frågestunden kommer idag ist för hann inte fixa den igår..

Älskade C ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0