Dagens

2012-04-16 @ 21:54:11
Idag har jag gått i skolan, hade först mentorstid där en brud från ABC-gruppen försökte trycka på oss studentmössor... och hon tog upp hela vår mentorstid med prat så vi var inte så glada.. efter det blev det svenska.. Litteraturhistoria.. Renässansen var det vi gick igenom idag.. BLÄ! och så fick vi varsin bok att läsa,, jag valde Jane Eyre för den verkade mest spännande.. får hoppas att den är det också.. 538 sidor som ska läsas på 3 veckor (Y) yay!



Efter lunch som blev sallad på Coffehouse så åkte min grupp (Linn, Jag och Bella) ut till Aka för att filma klart vår film som ska visas imorrn så jag hoppas Bella har redigerat klart den idag. annars är vi rökta imorrn,, vilket vi nog är ändå.. för filmen ska vara totalt runt 30min lång :s vi skulle göra ett eget avsnitt av Lyxfällan. menmen vi kommer få G iaf :)

När jag kom hem så hade jag tänk rida båda hästarna men.. jag somnade på sängen och sov fram till halv 9.. lagom trött chey!!! men imorrn SKA jag rida båda två! :)
Men nu måste jag sova! Natti! eller egentligen borde jag läsa lite litteraturhistoria då vi har några texter som ska läsas tills imorrn men jag gör det nog på bussen till skolan eller på lunchen imorrn..
Hare bäst!
PUUUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0