Blodig navel, mjukisbyxor i torktumlaren och tvätt i tvättmaskinen..

2012-04-21 @ 17:00:20
Blodig navel, mjukisbyxor i torktumlaren och tvätt i tvättmaskinen.. det var mina sysslor igår kväll :) min fina älskade navelpiercing började blöda igår av någon outgrundlig anledning :s jag hade inte fastnat i eller nått sånt utan helt plötsligt när jag kollade den så var den blodig.. :( men idag är den mycket bättre och den slutade blöda igårkväll iaf :) som tur är!
Jag tvättade även en maskin tvätt igår vilket var behövligt då tvättkorgen var full ^^ igen... Och bara för att testa om katthåret försvann från mjukisbyxorna och munktröjorna så torktumlade jag dom ist för att hänga dom i torkskåpet.. och gissa om dom vart rena :D de var inte ett strå kvar (Y) Lycklig tjej! så hedanefter så kommer jag ALLTID torktumla dom!

idag var vi ju till Edsbro och provred Lorento som är en halvblodsvalack och både jag och syster gillade honom men imorrn blir det av till Nykvarn och kolla på en angloarab se får vi se vem det blir :) Jag hoppas på Lorento för det var något jag skulle kunna rida också men det är syster som bestämmer eftersom det är hon som ska ha den :)
När vi kom hem igen så gav jag mig ut och red mina små gullepluttar och båda skötte sig riktigt bra :) de fick gå en liten runda på 30min i alla gångarterna (väldigt lite galopp på Ella pga gamla hovbölden) och vi njöt allihopa av de trevliga ridturerna, lite blåsigt och kallt men ändå trevligt :)

Men nu måste jag hitta på något att göra innan jag får panik,, har alldeles för mycket överenergi för att sitta hemma och inte göra någonting alls!! och allt i stallet är redan klart så finns inget att göra där heller..
Men ni får hare bäst!
PUUUSSS

♥ Ni gör mitt liv värt att leva! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0