Hejsan!!

2011-10-18 @ 10:42:50
Hejsan!
Sorry för att jag inte har bloggat något sen lördags men har faktiskt inte varit hemma eller haft tid :)
Men jag tänkte sammanfatta helgen lite snabbt nu bara :)

I lördags så red jag ju Ella och Moritz och båda va superfina! Moritz va huuur taggad som helst, o hoppade och studdsade fram på vägen xD Men han va superfin i benen iaf :') Ella va oxå superfiin, hon lyssnade både framåt och bakåt :D vi galopperade oxå! Hon har fått jätte fina ryggmuskler nu :D men hon är lite öm i musklerna så vi ska bara ta det lugnt ett tag framöver nu :)
Sen åkte jag till stan och träffade Linn B och två andra polare :) Väldigt trevlig dag belv det! sen sov jag i stan hos en polare, myskväll!

I söndags kom jag hem sent på kvällen så han inte rida men fixade stallet och tog in hästarna själv då mamma va borta :) Sen gick jag och la mig. rätt skönt att somna vid 11 faktiskt!

Igår så gick jag i skolan från 9.00 till 14.45 sen begav jag mig till mammas jobb för att åka med henne till Alunda för att bli upplockad av Janne där och åka till Granngården och köpa kraftfoder till hästarna:) jag fick vänta på Janne i 20min... Sen åkte jag hem och va tvungen att rida Ella och fixade Moritz på 40min.. Jag hann precis klart med allt när mamma kom hem så vi kunde åka till dressyrträningen i Gimo :)
Träningen gick sjuuuukt bra! Moritz va helt awesome :'D Känns skitbra inför helgens dressyrtävling!
Sen fixade jag stallet tsm med mamma och sen gick jag in och duschade och sen åt jag lasagne till middag :) sen målade jag naglarna igen,, och jag somnade ju såklart innan det hade torkat helt... väldigt vackert randiga naglar jag fick (Y) Menmen det duger,, naglarna går inte av iaf!

O nu sitter jag och skriver mitt informationshäfte om traktorer och terränghjulingar (fyrhjulingar),, har kommit en bit påväg men nu sitter jag typ fast igen.. blää hatar när jag kommer av mig i skrivandet,, för då kommer jag inte igång igen på ett tag. Menmen ska försöka hitta fakta nu. sen har vi lunch 11.15-12.15 sen har vi en till lektion med arbete på informationshäftet sen har vi mentorstid. :)
Sen efter skolan så ska jag sitta kvar i skolan en stund med Linn E och läsa lite kemi. Sen ska jag träffa en annan polare när han har slutat, trevligt kommer det bli :)
Kommer sova i stan inatt men blir ingen sovmorgon imorrn endå för min polare börjar tidigare än mig,, så ska plugga kemi och matte imorrn innan mattelektionen.

Menmen nu måste jag jobba på i en halvtimme till!
See ya later bejbs!
PUUUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0