Tävling, Knivstaortens RK @ Jälla

2011-10-02 @ 09:23:50
Nu beger vi oss mot Jälla för att tävla min små ponnyer:-D Moritz är taggad som satan (y) Det blir en LC med båda ponnyerna sen blire Laget (LB) med Jojje:-) jag har startnummer 8 med Moritz o så startar jag sist med Jojje, fast det är en hel klass med 31starter i innan o sen är det 22starter innan jag startar Moritz :-) ska bli skit kul att få starta Moritz igen, det här blir debuten sen skadan i juni :-) Så nu tycker jag ni ska hålla en tumme för mig o mina ponnyer o sen ska ni hålla en tumme för mina lagkompisar i Björklinge RF :-D sen kan ni ju hålla tummarna för Bella Möller o Kristin Erngren oxå! :-D Hejaheja! Hare så bra tillsvidare så kommer resultaten sen! PUUUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0