Stallet nu, sen Gimo för dressyrträning på Mr Monster :)

2011-10-31 @ 16:13:36
Hejsan!
Nu har älskling åkt hem, han kom i lördags o stannade tills idag :) Blev en väldigt mysig helg! Han diggade min familj iaf så det är ju positivt :P
Älsklingen fyller år idag oxå :) Ett stort grattis till honom! <3

så i helgen har jag inte gjort speciellt mkt, i fredags somnade jag 20.30 för var helt slut efter norrköpningsdagarna :) Sov 12 timmar ändå var jag så slut i kroppen att jag va skakis när jag sadlade hästarna på lördagsmorgonen :p väldigt lyckat!! Så i lördags red jag både Moritz och Ella :) båda gick bra, Moritz va lite bråkig på slutet men de löste vi rätt fort :) Sen på kvällen kom älskling och då blev det härlig kväll i soffan med godis och chips!
Igår blev det inte så mkt gjort, red Moritz en snabbis sen umgicks jag bara med älskling och familjen :) Maria kom hit på eftermiddagen. det blev hemmagjort rostbiff och mosad potatis och sås till middag och sen blev det apelsinris, pepparkakor och julmust till efterrätt :D Supergott!!
Sen idag så har jag umgåtts med hjärtat framtills nyss och nu ska jag ut och rida Ella och fixa stallet för sen bär det av till Gimo för dressyrträning på Moritz :)

Så ni får ha det så bra!
PUUUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0