Skogsslotten dag 2

2011-10-27 @ 12:23:42
Hejsan igen:-) Nu har jag kört fyrhjuling o haft 2timmar teori, sen har vi nyss käkat lunch :-) Att köra fyrhjuling va galet kul! Jag ska nog tjata lite på mamma så att vi kan köpa en egen :-D helt galet roligt! Sen hade jag teori i 2timmar, vi pratade om LABC o trafikregler:-) vi ska ju göra provet för terränghjuling imorrn o då måste jag klara det :-) Men än så länge så känns det som om jag kommer klar det :-) Men vi får se hur resultatet bli imorrn. Till lunch fick vi korvstroganoff med ris :-) riktigt gott faktiskt! Menmen nu ska jag lägga mig i sängen o äta godis o vila lite för börjar om 20min igen:-) Hare bäst! PUUUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0