Se ut som ett spån..

2011-10-08 @ 20:17:23
Hejselisvejseli!

Idag ahr jag och pappi dammsugit sågspån i 3timmar,, så jag såg ut som ett spån.. Så nu är det bara mindre än halva golvet kvar och alla väggarna.. Totalt ska det ut drygt 30 kubik sågspån (Y) lite lagom mkt sådär..
Men nu börjar det verkligen synas att ladugården har börjat sin makeover från gammal ladugård till stor fin verkstad med ca 4m i takhöjd, värme och sånt där lyx! Det kommer bli toppen när det är klart men det är en bra bit kvar tills dess :))

Sen har jag även pluggat matte idag (Y) Fast min hjärna är typ helt borta så blev inte direkt speciellt bra.. menmen jag har försökt iaf och det är det som räknas :P

Imorrn blir det nog till att dammsuga ännu mer spån och se ut som ett spån igen.. (Y)
Och sen åker jag hem till mamma imorrn för att vi ska fixa Newbody-grejerna som ska till skolan på måndag, men på vägen hem så åker jag förbi Marie och hjälper henne med Tindra en snabbis :) Det är stor skillnad på henne nu och från första gången jag red henne! Det går verkligen framåt fort nu :) Jag lovar att jag ska ta bilder imorrn!!

Men nu ska jag gå och kolla på Tv med pappi! :)
Hare bäst!
PUUUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0