Resultat :)

2011-10-03 @ 00:44:48

Hejsan!
Orkar inte skriva just nu så kopierar det jag skriv på Facebook tidigare idag :)

"Moritz va klockren idag :D gick in o hoppade klockrent och gick upp i ledningen men blev rätt snabbt nerpetad av Madelene Törnblom som startade precis efter mig, vi förlorade tid pga en snubbling efter 2a i omhoppningen.. Men jag är superduper nöjd med våran 4e plats! :D ♥ Sen när jag startade Jojje så gick han klockrent oxå :D dock hamnade vi precis utanför placering :/ men super nöjd!

Moritz tr...odde han va hingst idag fast en Gay sådan xD

Plus att han hoppade över bommen i transporten när jag skulle rida iväg mer Jojje till lagklassen.. han fastnade med vänsterfram (det benet han skadade i juni) över bommen :( hoppas verkligen att det inte blev någon skada på det igen,, det såg fint ut när vi väl fått ut honom iaf.. men det kan ju komma imorrn.."

Men nu ska jag sova för jag är helt slut i huvudet efter att ha pluggat Religion (Judendomen) i flera timmar utan något vidare bra resultat..

Juste jag red ut på Ella en stund idag oxå :) Hon va superduktig! Vi tom galopperade ute på åkern både bortåt och hemåt! (Y) Toppen duktig liten häst! ♥

Men nu måste jag sova!!
PUUUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0