@ Pappis Jobb

2011-10-07 @ 17:35:28
Hejsan!
Nu sitter jag på pappis jobb och väntar på att han ska sluta så att jag får åka hem :) Jag borde ta upp matteböckerna och plugga ännu mer matte.. har pluggat hela dagen redan -.-'
Alla på pappas jobb mobbar mig :( bara för att alla har fått en varsin Iphone4.. o.O och jag har ingen.. Elakt!
så nu ska jag tjata på pappi så jag oxå får en (a)
Btw Steve Jobs är död "/ R.I.P!

Jag lyckades svara på alla uppgifterna förutom 7an på mattehemtentan,, för en sån uppgift har vi aldrig gått igenom så ingen av oss kunde den.. Men jag är nöjd med resten av svaren jag gjorde :) Borde få minst VG annars blir jag faktiskt förvånad!!!

Men nu ska jag dra ner och kolla vad alla gamla gubbar gör för roligt där nere :)
Det skrattas iaf en hel del där nere..
Hare bäst!
PUUUSSS

Moritz får göra detta inlägg lite roligare :)
Btw han är mkt bättre i benet nu :D så får se hur länge han måste vila, minst en vecka till iaf!

Åh vad jag vill ha snö och vinter nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0