Mot Rimbo -->

2011-10-23 @ 08:15:26
Igår när jag kollade på dressyrprogrammet så kände jag direkt att det här kommer bli en katastrof x) det va en massa halvcirklar hit o dit o en massa trav med ökad steglängd som inte får bli mellan trav.. Jag såg en total katastrof framför mig x) men efter 5min (springandes i vardagsrummet) så satt programmet utantill (y) Toppen! Så nu sitter jag i bilen påväg till Rimbo o är huuur taggad som hellst! :-D åkte precis förbi Björkö infarten så nu är det bara lite drygt halvvägs kvar :-) Senare efter tävlingen så kommer det resultat o en bild med dagensoutfit :-) Hope you enjoy it! PUUUSSS

Kommentarer
Postat av: Amanda

sv; är uppe i jämtland så en pålle här :)

2011-10-23 @ 09:13:35
URL: http://fotografamandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0