Done for today..

2011-10-05 @ 15:32:07
Hejsan svejsan!
Igår blev jag klar med Slaktuppgiften och lämnade in den (Y)
Idag sov jag till 10 (Y) Superskönt! Sen hade jag Mattelektion från 12.15 till 13.40,, vi fick tillbaka våra matteprov och jag fick bara G.. inte okej att proven innehåller saker som vi inte ens har gått igenom.. Nog ingen av oss som är speciellt nöjda med våra betyg på proven..

Nu har jag suttit och räknat matte sen jag slutade och ska sitta kvar här i skolan fram till 16 då jag inte har någon skjuts hem och måste vänta på syster som slutar 16. Jag måste räkna 1,5 kapitel av MatteB denna vecka då våran lärare är knäpp... plus att jag har inlämning av mattehemtentan för Kap.3 på fredag.. Kuligt värre! Blää på det här..

När syster slutat så blire hem o rida Jojje och Ella och kolla hur Moritz är i benet :) Sen blire städa rummet! jag har tröttnat på att det ser ut som ett bombnedslag.. Sen ska jag sova senast kl. 22!!

Ni får ha det så bra för nu måste jag räkna lite mer matte!
PUUUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0