Dålig uppdatering jag vet..

2011-10-22 @ 22:39:26
Hejsan!
Jag vet att jag har dålig uppdatering.. jag ska försöka förbättra mig, men har inte haft tid eller ork denna vecka :(  Har typ varit helt slut i kroppen hela veckan.. Jag väntar på att jag ska bli sjuk snart,, och då menar jag verkligen ordentligt sjuk,, för jag hatar att gå runt och va halv dålig i flera veckor.. Så jag hoppas på att bli sjuk snart,, eller helt frisk vore ju inte fel!

Menmen iaf denna vecka har skolan varit väldigt seg,, vi gjorde inte något speciellt i måndags eller tisdags och inte heller i onsdags,, men i torsdags så hade jag vääääldigt roligt på lektionen,, först försov jag min och kom typ 1timme försent,, och när jag kom till skolan så höll hästeleverna i min klass på att dissikera hästben :P Luktade faaan men var väldigt intressant :)
Här kommer lite bilder :)



Sen efter det så jobbade jag lite matte och läste Kemi,, men efter att jag läst ut kemin så hade jag så roligt att jag började rita Bilar :P Jag tycker faktiskt att dom vart väldigt fina :D Eller vad tycker ni?

Sen blev jag ju tvungen att rita en bil med släp oxå :D


ni måste ju hålla med om att mina ritarskillz är rätt grymma? Eller? :D HAHA


Sen när jag kom hem från skolan så red jag Moritz en stund och longerade Ella :) Ella var superduktig och lyssnade på alla kommandon utan att försöka springa iväg! (Y) Och Moritz var fin att rida, lite bråkig men helt okej :)

Sen i fredags så hade jag vanlig skoldag, alltså räknade jag matte och läste kemi :P Visst låter det kul?!..
Sen efter skolan så gick jag hem till C och träffade honom en stund sen åkte jag hem och fixade stallet :) Hästarna fick vila.

Sen idag så gick jag upp 7.30 för skulle va hos Marie 8.30 och rida Tindra :) Vi givk ut en stund i skogen med henne, först ledde Marie och sen en stund på slutet fick vi gå själva och lilla Tindra va super duktig :) Vi travade en bit oxå fast då höll Marie i. Dock hade hon börjat bli lite tjaffsig i munnen så Marie ska ta ut en vet. och ta bort hennes vargtänder inom en snarframtid :) Hoppas det blir bättre då!
Och jag har ju lovat så många gånger att ni ska få se bild på lilla Tindra så här kommer det två :) dock är bilderna inge bra då de är tagna inomhus och med min mobil..
Men visst är hon söt?! :D



Sen efter att jag varit hos Marie så red jag ut en stund på Moritz i skogen :) Jag fick hem min dressyrsadel i torsdags så red i den bara för att se om den fortfarande funkade. Den har varit på lagning i ett halvår då bommen typ hade blivit sne,, sadelmakaren trodde inte hon skulle lyckas fixa det men sadeln va helt rak och superskööön att rida i :D så imorrn blir det dressyrsadel på dressyrtävlingen! (Y) Toppen!!! Lillponnyn va supertaggad när jag red :P Så det kommer bli kul imorrn!
Sen efter jag ridit Moritz så åkte jag till Alunda och träffade Elaine Hägg,, det var hur länge sen som hellst jag träffade henne så det var jätte kul att få göra det igen! :) Vi kollade på Eclipse, alltid lika bra!

Sen när jag kom hem så åt jag lite och kollade facebook och sen gick jag ut och knoppade Moritz :) Han var superduktig! det tog bara 25min och jag blev riktigt nöjd med knopparna oxå :* Visst blev dom fina? Eller vad tycker ni?

Sen fick han en pytteliten knopp i pannan då han typ inte har någon lugg :P


Men nää nu måste jag faktiskt ta och lära mig dressyrprogrammet jag ska rida imorrn :P det kan vara bra om jag kan det,, Eller vad tror ni? ^^ LB:0 är det jag ska rida imorrn..
Men sen ska jag sova!

Wish me luck tomorrow!
och håll en tumme för att lillponnyn använder sin överenergi på rätt sätt imorrn (Y)
Hare bäst!
PUUUSSS

Kommentarer
Postat av: Bella

Ja, i Enköping. Var ska du tävla? :D Lycka till <3

2011-10-22 @ 23:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0